کارکنان

 

منشور اخلاقی

1.کارکنان این بیمارستان، خود را متعهد به خدمت صادقانه به مردم دانسته و ایمان دارند که رضای خالق وابسته به رضای مخلوق است.

2..کوشش در بکارگیری و استفاده بهینه از فن آوریهای جدید و آماده سازی فضای مناسب به منظور ارائه خدمات مطلوب و ارزنده به مشتریان جزء اولویتهای این مرکز است.

3.داشتن صداقت، صمیمیت و خوشرویی توام با برخورد مسئولانه نسبت به مراجعین و پاسخگو بودن در مقابل عملکرد وظیفه همه ماست.

4.تلاش در جهت ارایه خدمت با کیفیت مطلوب، درمان صحیح و به موقع بیماران و تلاش در جهت جلب رضایت آنها هدف ماست.

5.وقت شناسی، نظم و ترتیب در امور، داشتن جدیت و دلسوزی در ارائه خدمت و تلاش برای درک و پاسخگویی به توقعات مراجعین جزء وظایف کارکنان است.

6.حفظ نظم و آراستگی ظاهری، رعایت نزاکت و احترام نسبت به بیمار وظیفه دیگر ماست.

7.موفقیت ما در گرو کار گروهی بوده و ارتقاء مستمر کیفیت، و توسعه همه جانبه هدف ماست.

8.این مرکز باور دارد که مشتریان داوران نهایی کیفیت خدمات و دلیل بقاء هرسازمانی می باشند بنابراین در جهت حفظ و ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات و در نهایت رضایت بیماران تلاش مستمر خواهیم نمود..

 

 

راهنمای بدو ورود

 

      1. نیروی اداری : مراجعه به واحد امور اداری برای معرفی به واحدها ی زیربط و کسب اطلاعات در خصوص چگونگی اشتغال و آشنایی با فرایند کاری مرکز و واحد مربوطه.

2. نیروی درمان : مراجعه به دفتر خدمات پرستاری برای معرفی به واحدها ی زیربط و کسب اطلاعات در خصوص چگونگی اشتغال و آشنایی با فرایند کاری مرکز و واحد مربوطه.

3. مراجعه به واحد کارگزینی جهت تشکیل پرونده پرسنلی و صدور حکم کارگزینی به همراه وارائه مدارک هویتی از جمله شناسنامه به همراه کپی، کارت ملی به همراه کپی،عکس و ... ).

4. مراجعه به واحد کارگزینی به منظور تعریف کدشناسایی در دستگاه تایمکس برای ثبت ورود و خروج .

5. مراجعه به واحد دریافت و پرداخت جهت معرفی فرد به سازمان تامین اجتماعی برای اخذ شماره بیمه تامین اجتماعی و راهنمایی وی برای افتتاح حساب حقوقی.

6. مراجعه به واحد دفتر مدیریت کیفیت با به همرا داشتن عکس پرسنلی برای دریافت اتیکت شناسایی. 

ضوابط پوشش

 

1) لباس فرم کارکنان آموزشی وبهداشتی – درمانی مونث شامل روپوش ، شلوار ، مقنعه یا ( بطوری که موها وگردن کاملاً پوشیده شوند ) ، کفش وجوراب می باشد.

2) لباس فرم کارکنان آموزشی وبهداشتی – درمانی مذکر شامل روپوش ، شلوار ، کفش وجوراب می باشد .

ضوابط پوشش :

3) لباس فرم بایستی متناسب با حرفه ودر رده های مختلف ، متحد الشکل باشد .

4) در درون بخشهای بیمارستانی استفاده از هرگونه پوشش غیر حرفه ای روی لباس فرم مصوب ممنوع است .

5) در بخشهای ویژه ، اتاق عمل ، آنژیوگرافی وفضای استریل و ، کارکنان مکلف به پوشیدن لباس مخصوص این بخشها می باشند .

6) رنگ ومدل لباس فرم ولباس مخصوص بخشهای مذکور در ماده فوق ، متناسب با نیاز ودرخواست هر مرکز درمانی باید به تایید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مربوطه برسد .

7) روپوش باید سالم ، تمیز ، دگمه ها بسته ، اطو کشیده ، گشاد وحداقل تا حد زانو با ضخاممت مناسب به نحوی که لباس زیر قابل رویت نباشد . شلوار نباید تنگ ، چسبان ، کشی یا کوتاه ( بالاتر از مچ) باشد.

8) کفش باید تمیز ، جلو بسته ، قابل شستشو ، با پنجه وپاشنه پهن باشد ونکات ایمنی متناسب با حرفه ، درآن لحاظ شود وهنگام راه رفتن صدا ندهد .

9) زیور آلات در نواحی از بدن که در معرض آلودگی میکروبی یا محیطی هستند نباید استفاده شوند .

10) استفاده از هرگونه ماده بودار تند یا حساسیت زا در محل کار ممنوع می باشد .

11) ناخن ها باید کوتاه وتمیز ومرتب باشد.استفاده از لاک ورنگ ناخن وناخن مصنوعی در محیط های ارائه خدمات درمانی ممنوع است .

12) الصاق کارت شناسایی عکس دار ، حاوی نام خانوادگی کامل وحرف اول نام ، سمت فرد ومحل خدمت در جلوی لباس بنحوی که براحتی از فاصله 2 متری قابل خواندن باشد برای تمای کارکنان در محیط های درمانی الزامی است.طرح ، محتوی ورنگ زمینه ی هر رسته باید به تایید ادارات حراست وامور نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی در واحدهای دولتی ودر سایر واحدها به تایید کار فرما برسد .

13) هر گونه تصویر برداری ، فیلمبرداری وضبط صدااز بیمار با استفاده از تلفن همراه وغیره بدون اجازه کتبی بیمار ممنوع است .

ويژگيهاي بومي

- گردشگري سلامت و زائرين حرم امام رضا (ع)

ـ همجواري شهركهاي صنعتي با بيمارستان و جذب مصدومين حوادث حين كار

ـ حمايت دانشگاه از سياستهاي ارتقاء خدمات درماني و آموزشي و پژوهشي بيمارستان

ـ استفاده از امكانات امداد هوايي و انتقال مجروحين توسط مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي دانشگاه

ـ نبودن بيمارستان تروماي ديگر در محدوده شمال غرب مشهد

ـ فقدان بيمارستانهاي تخصصي و مجهز به متخصصين تروما در شهرستانهاي محور شمال غرب مشهد

استفاده از بخش خصوصي در ارائه خدمات تخصصي

ـ استفاده از اعتبارات آموزشي دانشگاه و وزارتخانه جهت اجراي برنامه هاي آموزشي و درماني و پژوهشي بيمارستان

- ضعف فرهنگي مراجعين بومي منطقه

ـ مخاطره آميز بودن سفرهاي جاده اي محور شمالغرب مشهد

ـ نوسان شديد مراجعه بيماران در ايام تعطيلات

ـ دوري بيمارستان از مراكز درماني و تشخيصي و ساير سازمانهاي دولتي

ـ عدم جذب مناسب مشاركت هاي مردمي و خيرين 
 

قوانین و مقررات

 

- در شیفت صبح، ورود به بخش ساعت 7 و خروج از بخش ساعت 13:30

- در شیفت عصر، ورود به بخش ساعت 13:00 و خروج از بخش ساعت 19:30

- در شیفت شب، ورود به بخش ساعت 19:00 و خروج از بخش ساعت 7:30 صبح روز بعد

*با توجه به قداست محيط كار و سعي در ايجاد محيطي همراه با آرامش براي بيمار , رعايت شئونات و حجاب اسلامي الزامي بوده و استفاده از هر نوع آرايشي در محيط كار ممنوع مي باشد . و در صورت هر گونه تخلفي, توبيخ كتبي خواهيد داشت .

*در صورت داشتن هر گونه مشكلي در رابطه با بخش و شيفت هاي كاري سرپرستار بخش بهترين فردي است كه مي تواند به شما كمك نمايد و در نهايت شما مي توانيد مسائلتان را با سوپروايزر بخش در ميان بگذاريد .

*ورود و خروج به موقع شما در بخش اهميت بسيار در حفظ نظم بخش و بيمارستان داشته و بايستي رعايت شود دو ماه پس از شروع كار در بخش مربوطه توسط چك ليستي كه بوسيله واحد آموزش تهيه شده است از نظر آشنايي با تجهيزات بخش – روتين هاي بخش آمادگي هاي بيمار براي آزمايشات تشخيصي ونهايتاً ميزان رضايت سرپرستار , ارزيابي خواهيد شد.

*در صورت تمايل مي توانيد در ترجمه مقالات علمي جديد با واحد آموزش/ پرستاري و مامايي همكاري نموده و از امتيازات لازم برخوردار شويد .

*در صورت تمايل مي توانيد در انجام طرح هاي تحقيقاتي با واحد آموزش پرستاري و مامايي همكاري نموده و از امتيازات لازم برخوردار شويد .

*هر گونه ابتكار و خلاقيت شما در زمينه ارائه بهتر خدمات درماني و مراقبتي و آموزشي مورد استقبال قرار خواهد گرفت .

*در صورت تمايل مي توانيد در ترجمه مقالات علمي جديد با واحد آموزش/ پرستاري و مامايي همكاري نموده و از امتيازات لازم برخوردار شويد .

*در صورت تمايل مي توانيد در انجام طرح هاي تحقيقاتي با واحد آموزش پرستاري و مامايي همكاري نموده و از امتيازات لازم برخوردار شويد .

*هر گونه ابتكار و خلاقيت شما در زمينه ارائه بهتر خدمات درماني و مراقبتي و آموزشي مورد استقبال قرار خواهد گرفت .

*در صورت تمايل براي استفاده از امكانات كتابخانه بيمارستان مي توانيد با داشتن فتوكپي حكم كارگزيني و 2 قطعه عكس جهت عضويت در كتابخانه بيمارستان اقدام نماييد .

*جهت فعال نگه داشتن بورد آموزشي بخش مي توانيد با نماينده آموزشي بخش همكاري نماييد.

*رعايت سكوت در بخش الزامي است .

*در صورتي كه كار شخصي در داخل بيمارستان داريد ( از قبيل رفتن به بانك – رفتن به فروشگاه و ... ) بايستي حتماً با سرپرستار بخش هماهنگي نماييد تا اختلالي در كار بخش ايجاد نشود .

* رفت و برگشت به سلف سرويس جهت سرو غذا زمان بر خواهد بود . پس الزامي است كه از رفتن به سلف به صورت چند نفري طوري كه بخش خالي بماند بايستي جداً خودداري نماييد .

* جهت انجام امور اداري و شخصي خارج از بيمارستان در ساعت شيفت كاري مي توانيد از پاس ساعتي استفاده نماييد . ميزان پاس ساعتي از مرخصي سالانه شما كسر خواهد شد .

*براي استفاده از پاس ساعتي بايستي حتماً از سرپرستار بخش يا مسئول شيفت كسب اجازه نموده و با اطلاع خدمات پرستاري و پس از پر كردن فرم مخصوص پاس ساعتي از آن استفاده نماييد .

*تا حد امكان از پاس ساعتي در ابتداي شيفت استفاده نكنيد تا از ايجاد اختلال در كار بخش جلوگيري شود و چون در اين زمان مدت پاس 2 برابر محسوب خواهد شد . همچنين در روزهاي تعطيل پاس ساعتي 5/1 برابر محاسبه مي گردد .

* جهت گرفتن مرخصي استحقاقي بايستي فرم مخصوص مرخصي را پر نموده و پس از تاييد سرپرستار بخش و با هماهنگي استفاده نماييد .

* در صورت وقوع هر نوع بيماري مي توانيد به پزشك اورزانس بيمارستان و يا هر پزشك متخصص مراجعه نموده و در صورتي كه مرخصي استعلاجي برايتان داده شد حتماً در اسرع وقت آن را به سرپرستار بخش تحويل نماييد تا براي تامين جانشين شيفت شما اقدام شود

*خوردن و آشاميدن و آدامس جويدن بر بالين بيمار و ضمن مراقبت از بيماران ممنوع است .

*استعمال دخانيات در فضاهاي مسقف بيمارستان اكيداً ممنوع است .

*استفاده از تلفن همراه بر بالين بيمار ممنوع است.

*هرگونه تصوير برداري و فيلمبرداري از بيمار با استفاده از تلفن همراه و

*رعايت احتياط‌هاي استانداردهاي مدون بر اساس راهنماي كشوري نظام مراقبت عفونت‌هاي بيمارستاني و به منظور كنترل عفونت توسط كاركنان الزامي است

* ارتباط مناسب و محترمانه با تمامی مراجعین سیاست ماست .

* انجام امور بیماران به بهترین نحو و برخورد مسئولان با بیماران سرلوحه کار ماست.

مسير ارتقا شغلي كارشناسان، مديران و مشاوران شاغل در حوزه هاي ستادي وزارتخانه ها و موسسات دولتي

شوراي امور اداري و استخدامي كشور ، به منظور افزايش انگيزه و كارايي و اثربخشي بيشتر و بهتر كارشناسان متخصص ، مديران و مشاوران و نيز برقراري مكانيزم هاي مناسب جبران خدمات ، طرح مسير ارتقاء شغلي كاركنان مزبور در دستگاه هاي اجرايي را كه در امر برنامه ريزي در سطح بخشي و فرابخشي در وزارتخانه ها و مؤسسات دولتي اشتغال دارند به شرح ذيل مورد تصويب قرار داد :

1. مديران و مشاوران و كارشناسان موضوع اين طرح به شرط كسب حداقل امتيازات تعيين شده در بند 3 حسب مورد مي توانند از عناوين ارشد ، خبره و عالي بهره مند گردند .

2. كاركنان ياد شده علاوه بر وظايف و مسؤوليت هاي ناشي از پست مورد تصدي عهده دار وظايف ذيل نيز خواهند بود :

· مطالعه و تحقيق در زمينه ستادي و برنامه ريزي و وظايف اصلي وزارتخانه ها و مؤسسه متبوع و شركت در پروژه هاي تحقيقاتي و مطالعاتي كه به منظور اصلاح ساختارها و تسهيل در انجام امور جاري اجرا مي شود .

· ارزيابي تحولات سياسي ، اقتصادي ، اجتماعي ، فرهنگي ، صنعتي ، فني و تكنولوژيكي در ارتباط با وظايف محوله .

· تلاش براي ارتقاء سطح علمي از طريق مطالعه و ارتباط با دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي در داخل و خارج از كشور و تهيه مقالات لازم .

· تلاش براي دستيابي به آخرين اطلاعات علمي و تجربي در زمينه وظايف دستگاه متبوع در ايران و جهان .

· ارائه ابتكارات و خلاقيت در مسير شغلي و وظايف دستگاه كه موجب كاهش هزينه ها ، ارتقاء كيفيت و سرعت ارائه خدمات مي شود .

· هدايت برنامه هاي مربوط به استفاده از فن آوري هاي نوين در ارتباط با وظايف وزارتخانه و مؤسسه متبوع .

· ارائه پيشنهادهاي جديد براي ارتقاء سطح كيفي خدمات دستگاه به منظور استفاده در تنظيم لوايح ، مصوبات و برنامه هاي كوتاه مدت و بلند مدت .

· انجام ساير امور مربوط .

3. احراز عناوين ارشد ، خبره و عالي به ترتيب مشروط به كسب حداقل 600 و 1100 و 1600 امتياز از عوامل مذكور در اين طرح مي باشد .

4. در صورت كسب امتياز و تعيين عناوين ارشد ، خبره و عالي براي افراد ( به استثناي متصديان مشاغل مديريت ) اين عناوين در احكام كارگزيني آنان بعد از عنوان پست سازماني در داخل پرانتز درج مي گردد و در مكاتبات آتي از همين عناوين استفاده مي شود .

تبصره – مديران و مشاوران در صورت كسب امتياز از عوامل مربوطه و احراز عناوين ارشد ، خبره و عالي پس از تغيير سمت و انتصاب در پست هاي كارشناسي مشمول اين طرح بوده و مي توانند از عناوين مزبور در
پست هاي كارشناسي استفاده نمايند .

5. عوامل امتيازآور موضوع اين طرح به دو دسته تقسيم مي شود :

الف- عوامل عمومي

1/الف- مدرك تحصيلي: متناسب با رشته تحصيلي مرتبط با شغل و اعتبار دانشگاه و معدل افراد براساس ضوابطي كه توسط كميته موضوع بند «6» تعيين و ملاك عمل قرار مي گيرد براي دارندگان مدارك تحصيلي ليسانس ،
فوق ليسانس و دكترا به ترتيب 200 ، 250 و 300 امتياز منظور مي گردد .

تبصره – ميزان ارتباط مدرك تحصيلي مستخدم با شغل مورد تصدي تا 40% و معدل وي تا 20% امتيازات موضوع اين بند خواهد بود .

2/الف- سوابق تجربي: مشمولين داراي مدرك ليسانس به ازاء هر سال خدمت مربوط 6 امتياز تا حداكثر 180 امتياز ، مشمولين داراي مدرك فوق ليسانس به ازاء هر سال خدمت مربوط 8 امتياز تا حداكثر 240 امتياز و مشمولين داراي مدرك دكترا به ازاء هر سال خدمت مربوط 10 امتياز تا حداكثر 300 امتياز .

3/الف- آموزش همكاران : به ازاء آموزش هر يك از همكاران 30 امتياز و حداكثر 90 امتياز با تأييد همكار ، مديريت و معاونت ذي ربط .

تبصره – مراد از آموزش موضوع اين بند انتقال مهارت هاي شغلي و تخصصي به سبك استاد و شاگردي است .

4/الف- دوره هاي آموزشي شغلي : به ازاء هر 100 ساعت دوره (در چارچوب نظام آموزش كاركنان دولت و سمينارهاي علمي و آموزشي با تأييد واحد آموزش) متناوب و يا متوالي 30 امتياز و حداكثر 150 امتياز .

تبصره 1- اگر مدت دوره از 100 ساعت كمتر باشد ميزان امتيازات به نسبت طول دوره محاسبه خواهد شد .

تبصره2- به دوره هايي كه منجر به أخذ مدرك معادل شده است امتيازي تعلق نخواهد گرفت .

5/الف- استفاده از نرم افزار : حداكثر تا 100 امتياز با تأييد واحد انفورماتيك و يا عناوين مشابه در دستگاه .

تبصره – نرم افزار موضوع اين بند متناسب با آموزش هاي عمومي و تخصصي كاركنان در اجراي مصوبه شماره 722/13 . ط مورخ 22/4/81 شوراي عالي اداري و طرح توسعه كاربري فناوري اطلاعات و ارتباطات (تكفا) موضوع تصويب نامه هيأت وزيران و بر حسب نيازهاي آموزشي اعلام شده در سطوح سازماني مربوط (كارشناسان و مديران) خواهد بود .

6/الف- تسلط به زبان خارجي : حداكثر تا 70 امتياز براساس امتياز مكتسبه در آزمون مربوط .( عالي 70، خوب 50 و متوسط 30)

7/الف- ارائه پيشنهادهاي نو و ابتكاري : به ازاء هر پيشنهاد مناسب كه با ارائه مستندات كافي و مورد تأييد مرجع ذي ربط منجر به كاهش هزينه ها و ارتقاء كيفيت و سرعت خدمات ( براساس دستورالعمل نظام پذيرش موضوع بندهاي 3 و 8 مصوبه شماره 430/14 .ط مورخ 15/12/79 شوراي عالي اداري) تا 50 امتياز و حداكثر 250 امتياز .

پيشنهاداتي كه منجر به اتخاذ تصميم و اجرا شده است با حفظ سقف تا دو برابر امتياز هر پيشنهاد قابل احتساب است (متناسب با سطح اثربخشي در يك منطقه يا استان يا كشور)

8/الف- اكتشافات و اختراع : متناسب با اهميت موضوع اكتشاف و اختراع و با تأييد مراجع ذي ربط با 100 امتياز .

9/الف- ارائه مقالات : به ازاء هر مقاله چاپ شده در نشريات تخصصي داخلي و خارجي تا 30 امتياز حداكثر 120 امتياز .

10/اف – طرح هاي ارزنده تحقيقاتي : براي هر طرح ، متناسب با اهميت و اثرگذاري آن در جهت ارتقاء كيفيت ، كاهش هزينه و سرعت ارائه خدمات 50 امتياز حداكثر 250 امتياز .

طرح هايي كه نتايج آن به صورت قانون ، مصوبه ، بخشنامه تصويب شده است و يا در دستگاه ذي ربط به مورد اجرا گذاشته شده است به ازاء هر طرح تا دو برابر امتياز مربوط قابل احتساب است .

11/الف- كارايي : چنانچه امور ارجاعي به مستخدم با سرعت و دقت و كيفيت مورد انتظار انجام شود حداكثر 100 امتياز ( عالي تا 100 امتياز ، خوب تا 70 امتياز ، متوسط تا 50 امتياز) با پيشنهاد مدير ذي ربط و تأييد مقام بالاتر با ذكر دلايل .

12/الف- رضايت ارباب رجوع : در دستگاه هايي كه براساس طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع موضوع مصوبه شماره 18540/ 13 . ط موره 10/2/81 شوراي عالي اداري نسبت به نظرسنجي از ارباب رجوع اقدام
مي نمايد در صورتي كه كارشناسان ذي ربط براساس نظرسنجي هاي مربوط نمره عالي ، خيلي خوب ، و يا خوب أخذ نموده اند مي توان به ترتيب تا 100 ، تا 70 و يا تا 50 امتياز منظور نمود .

ب- عوامل خاص :

عوامل خاص با توجه به وظايف و مسؤوليت هاي مشاغل اختصاصي هر وزارتخانه يا سازمان هاي مستقل محل خدمت مستخدم حسب مورد احصاء و جهت تصويب شوراي امور اداري و استخدامي كشور به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور ارسال مي گردد ، حداكثر امتياز اين عوامل 250 مي باشد .

در تعريف عوامل خاص ، دستگاه هاي اجرايي موضوع اين طرح مكلفند نسبت به طراحي و ارائه جداول عوامل امتيازآور با جهت گيري گزارش هاي نظارتي و تخصصي متناسب با ويژگي هاي مشاغل ستادي و مورد تصدي ، ارائه طرح هاي ملي براي واگذاري امور به بخش غير دولتي و كاهش حجم و اندازه دولت ، ايجاد رضايت مردم در ارائه خدمات و بهره گيري از تكنولوژي جديد و ... اقدام و مراتب را به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور ارسال دارند .

دستگاه ها مي توانند در موارد خاص متناسب با مشاغل خود برخي از عوامل عمومي كه در اين مصوبه ذكر شده است را به عنوان عوامل خاص خود پيشنهاد نمايند .

6. هيأت مميزه :

- به منظور اجراي اين طرح در هر يك از وزارتخانه ها و مؤسسات دولتي مستقل يك هيأت مميزه با تركيب زير تشكيل خواهد شد .

- معاون پشتيباني يا اداري و مالي

- معاون يا مدير تخصصي ذي ربط (حسب مورد)

يك نفر از اعضاء هيأت علمي دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي در رشته تخصصي مورد بحث به انتخاب بالاترين مقام دستگاه .

- يك نفر از كارشناسان صاحب نظر شاغل در رشته شغلي مورد نظر كه از شهرت حرفه اي بالايي برخوردار باشد به پيشنهاد معاون پشتيباني و تأييد هيأت مميزه

- نماينده سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور در كميته موضوع بند 3 دستورالعمل شماره 2880 / د مورخ 5/7/65

- هيأت مميزي براي اعطاء امتيازاتي كه جنبه سنجش كيفيت دارد به صورت رقابتي در ارزيابي كارشناسان و تعيين امتياز اقدام مي نمايد به نحوي كه جمع عناوين كارشناسي ارشد و خبره و عالي در هر دستگاه اجرايي از 65 درصد مجموع كارشناسان مشمول طرح تجاوز ننمايد .

7. فرآيند اجرايي :

الف) داوطلبين استفاده از اين طرح مي بايستي با مراجعه به واحد متبوع خويش فرم ارزشيابي ارتقاء شغلي را دريافت نموده پس از تكميل مندرجات آن را اعاده نمايند .

ب) جهت بررسي مفاد فرمهاي ياد شده كميته اي با حضور مدير واحد متبوع وي و دو نفر از كارشناسان متخصص همان واحد (به انتخاب مدير واحد) تشكيل در صورت تأييد مراتب به هيأت مميزه ارائه مي گردد .

ج) پس از بررسي درخواست متقاضيان و بررسي فرم ها و مدارك افراد براي احراز عناوين كارشناس ارشد ، كارشناس خبره و يا كارشناس عالي و تأييد و تصويب توسط هيأت مميزه ، مراتب به امور اداري يا واحد مشابه اعلام خواهد شد تا نسبت به اصلاح حكم كارگزيني اقدام نمايد .

8. ساير موارد :

1-هيأت مميزه موظف است با بررسي دقيق محتواي موضوع و متناسب با كيفيت پيشنهاد يا تحقيق و يا ميزان تسلط و يا ... ميزان اثربخشي نتايج پيشنهاد يا تحقيق طبق ضوابطي كه تعيين مي نمايند امتياز مناسب را حداكثر تا رقم تعيين شده به فرد اعطاء نمايند .

2- اگر هر پيشنهاد يا طرح در زمينه واحدي باشند فقط به يكي از آنها امتياز مربوط اعطاء مي گردد .

3-چنانچه پيشنهاد يا طراحي به صورت گروهي ارائه شود امتياز مربوط بين افراد ذي ربط براساس ميزان نقش هر يك تقسيم مي گردد .
                                                                                                                                                                 

آزمایشگاه

آزمایشگاه

داروخانه

داروخانه

درمانگاه

درمانگاه

پذیرش

پذیرش


تصویربرداری

تصویربرداری