قوانین و مقررات مربوط به پذیرش و درمان بیماران بین الملل

 

مدارك لازم جهت پذيرش بيماران بين الملل

 
 

۱ – پاسپورت بیمار جهت انجام پذیرش و شناسایی وی.

۲ – به همراه داشتن گزارشات رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن ، ام آر آی و آزمایشات قبلی، جهت ارائه به پزشک بمنظور بررسی پرونده پیشین و روند درمان بیماری پیش از حضور در ایران.

بیمارانی که جهت حضور در بیمارستان، پیش از آمدن به ایران هماهنگی لازم را با واحد توریسم درمانی داشته باشند، اسامی، مشخصات و نام پزشک معالجشان در لیست بیماران خارجی ثبت می شود، به محض ورود به بیمارستان و انجام مراحل پذیرش، با پزشک مربوطه ملاقات داشته و پس از ویزیت و گرفتن مشاوره، در صورت نیاز به جراحی، هماهنگی لازم با بخشهای مربوطه صورت می پذیرد و بیمار بدون معطلی روند درمان را آغاز می نماید.

در صورتیکه بیماران خارجی بدون اطلاع و هماهنگی قبلی به بیمارستان مراجعه نمایند، دپارتمان پذیرش بیماران بین الملل در اسرع وقت هماهنگی های لازم را جهت انجام ویزیت پزشک و شروع روند درمانی بیمار انجام میدهد.

شایان ذکر است، در طول مدتی که می بایست بیمار در بیمارستان بستری باشد، کارشناس توریسم درمانی به طور روزانه به وی مراجعه نموده و از مناسب بودن شرایط او اطمینان حاصل می نماید. در این زمان چنانچه بیمار به چیز خاصی احتیاج داشته باشد آن را با کارشناس توریسم درمانی در میان می گذارد و یا چنانچه بیمار، پرستاران و پزشک نیاز به ترجمه داشته باشند به کمک کارشناس توریسم درمانی با هم ارتباط برقرار می کنند و بدین ترتیب کلیه امور مربوط به پروسه درمانی یک بیمار خارجی توسط این واحد تسهیل می گردد.

 
     
     
   قوانين و مقرران موجود  
 

1-  با توجه به ضرر جسمی وروحی به کودکان عزیز از حضور کودکان زير 12سال جهت ملاقات در بخش معذوریم.

2-   ساعت ملاقات جهت همراهیان عزیز همه روزه از ساعت 30/14 الی30/15 می باشد.جهت آمادگی ویزیت پزشکان از 7 الی 13 بخش از پذیرش همراهی بیمار معذور میباشد.در شیفت عصر وشب حضور یک همراهی هم جنس بر بالین بیمار بلا مانع است.

3- سيستم ارتباط مستقيم بيماران ازاتاق بستري باايستگاه پرستاري(زنگ اخبار)درداخل اتاق تعبيه شده است وشماميتوانيد بااستفاده از زنگ اخبارارتباط خودراباپرستاري بخش برقرارنماييد.

4- دراقدامات درماني بيمارازجمله تنظيم سرم بيمار و كم و زيادكردن آن خودداري شود.ضمناجهت جلوگيري از آسيب به خودواطرافيان ازدست زدن به وسايل نوك تيز خودداري نماييد.

5-درصورت داشتن هرگونه شكايت بامسئول واحد گردشگري سلامت مطرح شود.

6- بعلت مسائل بهداشتي از آوردن گلهاي طبيعي يا مصنوعي خودداري كنيد.

 

7- استعمال دخانيات درمحيط بيمارستان كاملا زيان باربوده و به علت وجود برخي ازتجهيزات مثل سيستم اكسيژن مركزي و احتمال خطرآتش سوزي،استعمال دخانيات دراتاق بيماركاملا ممنوع مي باشد.

8- بنابراين از دادن هرگونه وجه نقد به افراد خودداري كنيد،مسئوليت اموال ووسايل باخود بيماروهمراهان است و بيمارستان دراين خصوص هيچگونه تعهدي ندارد.

9-باتوجه به اينكه استفاده از موبايل باعث تداخل و مشكل درتجهيزات پزشكي ميشود ازتلفن همراه بويژه دربخش هاي ويژه استفاده نفرماييد.

 
     
 

امكانات رفاهي بيمارستان

 
 

1-درصورت نياز شما مي توانيد جهت خريد مايحتاج خوددرمحوطه بيمارستان(موادخوراكي) به بوفه مراجعه نماييد.

2-آژانس بيمارستان بااستفاده از خودروهاي سواري براساس تعرفه مصوب تاكسيراني ،همه روزه و درتمام ساعات شبانه روز پاسخگوي نياز مراجعين محترم جهت هرگونه خدمات انتقال شهري و برون شهري مي باشد.

3-براي انجام فرايض ديني دراوقات شرعي (صبح-ظهرعصر-مغرب وعشا)ميتوانيد به نمازخانه بيمارستان واقع در نزديكي درب ورودي بيمارستان از سمت اورژانس مراجعه نماييد.

4-جهت استفاده از خدمات بانكي دروقت اداري باجه بانك فعال مي باشد و درغيرساعات اداري،عابربانك رفاه در محل درب ورودي بيمارستان و جنب باجه بانك قرار گرفته است.

5- از قسمت پارکینگ امکان بکارگیری ویلچیر برای انتقال بیمار به داخل بیمارستان وجود دارد. دسترسی از طریق درب ورودی اصلی بیمارستان ممکن بوده و آسانسورها، دسترسی آسان در داخل ساختمان بیمارستان را فراهم کرده­ اند.

6-بيمارستان جهت رفاه حال گردشگران محترم داراي اتاق هاي VIP  كه داراي تجهيزات كامل است مي باشد .

7-در كليه اتاق هاي VIP امكانات دسترسي به اينترنت فراهم شده است . 

 

آزمایشگاه

آزمایشگاه

داروخانه

داروخانه

درمانگاه

درمانگاه

پذیرش

پذیرش


تصویربرداری

تصویربرداری