مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی طالقانی

کارگزینی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

             
     
  نام مسئول : آقای اله وردی اکبری آبجهان

   

            ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 
  تلفن : 05135423970
  داخلی: 329

تلفن مستقیم : 051-35423896


     
     

مسئول حضور و غیاب : خانم عذرا گلعذار

ایمیل : GolozarA1[at]mums.ac.ir

تلفن : 35423970  داخلی 376

 

کارگزین : حمید قربانزاده

ایمیل : gorbanzadeh1[at]mums.ac.ir

تلفن : 35423970  داخلی 395

 

کارگزین :رضا دهباشی طرقدری

ایمیل : DehbashiR2[at]mums.ac.ir

تلفن : 35423970  داخلی 395

   
     

شرح وظایف

شرح وظایف واحد کارگزینی

  1.        تعیین میزان حقوق و مزایای کارکنان  
  2.        احتساب تجربه ، احتساب سنوات ، درج مدرک تحصیلی ، ارتقا شغلی ( طبقه و رتبه )
  3.        مکاتبه با سازمان ها و نهادها  ، ادارات و مدیریت ها و معاونت های دانشگاه ، هسته گزینش ، اداره تخلفات و ...
  4.        ارزشیابی پرسنلی
  5.        تهیه لیست و چک کلیه اقلام پرداختی از جمله اضافه کار ، مسکن ، لباس ، عیدی ، کارانه و ...
  6.        بررسی و ثبت مرخصی های استعلاجی و زایمان ، مکاتبه با سازمان تامین اجتماعی و کمیسیون پزشکی 
  7.        محاسبه اضافه ، کسر کارها ، غیبت ها ، تاخیر و تعجیل در ورود و خروج و ...
  8.        تعیین ساعات موظفی کارکنان براساس آخرین قوانین و مقررات
  9.        صدور کلیه ابلاغات
  10.     انجام امور مربوط به انعقاد قرارداد با پزشکان یا قراردادهای مشاوره
  11.     ثبت مرخصی های استحقاقی و ساعتی و اعلام مانده مرخصی سالیانه
  12.     انجام امور مربوط به مرخصی بدون حقوق ، بازنشستگی ، انفصال ، پایان طرح ،  تمدید طرح ، تمدید پیمان و  ...
  13.     انجام امور مربوط به گزینش
  14.     انجام امور مربوط به محرومیت از مطب ، حق فنی ، حق مدیریت و   ...
  15.     انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان
  16.     اعلام نیاز نیروی طرحی و ضریب کا ، پیمانی و پیگیری تا ورود نیرو
  17.     امور مربوط به نقل و  انتقال کارمندان  ( از درخواست اولیه تا صدور حکم نهایی )
  18.     امور مربوط به دیده بانی منابع انسانی  
  19.     امور مربوط به چارت بیمارستان ، پست های با تصدی و بلاتصدی ، تغییر نام بیمارستان و ...
  20.     امور مربوط به تشویق و تقدیر از کارکنان با تشکیل کمیته مربوطه ، توبیخ ، تذکر خدمتی و ...
  21.     امور مربوط به پیشنهادات کارکنان با تشکیل کمیته مربوطه
  22.     تکمیل سامانه های مرتبط همچون : آواب ، شرکتی ها ، تمام وقتی و ...
  23.     ارائه آمارهای به روز و مدیریتی از وضعیت پزشکان ، پرسنل و ... به مسئولان دانشگاه ، مدیران مرکز و سایر مراجع ذیصلاح
  24.      شرکت در کمیته ها و جلسات اداری و دوره های آموزشی
  25.     اجرای بخشنامه های دانشگاه در حوزه های مختلف منابع انسانی همچون اصلاحیه احکام ، امور ایثارگران ، اتقا بهره وری ، اشعه ، پاس شیر  و  ...
  26.     سایر امور ...