مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی طالقانی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

مقررات داخلي بيمارستان
 

مقدم شما عزيزان را به بيمارستان سوانح طالقاني گرامي داشته و ازاينكه اين بيمارستان را جهت رفع نيازهاي درماني خود انتخاب نموده تشكر ميكنيم.

در راستای ارائه خدمات مطلوب، در کوتاهترین زمان ممکن، خواهشمندیم مطالب این نوشتار را با دقت مطالعه فرمایید.
 
هنگام پذیرش در بخشهای بستری به نکات ذیل توجه نمایید:
 

مراجعین محترم، جهت رفاه حال بیماران به موارد زیر توجه فرمایید:

- ملاقات همه روزه از ساعت14:30 الي 15:30 مي باشد.

- ازآوردن اطفال زير 6 سال به داخل بخشها خودداري نماييد.

- درتمامي اماكن بيمارستان سكوت و آرامش خود را حفظ نماييد.

- ازكشيدن سيگار درمحيط بيمارستان جدا خودداري نماييد.

- همراه آوردن هرنوع گل طبيعي به بخشهاي بيمارستان ممنوع مي باشد.

- تمامي فضاهاي عمومي بيمارستان مجهز به دوربين مداربسته مي باشد.

- در تمامی ساعات ملاقات با پرسنل انتظامات و اطلاعات همکاری لازم را مبذول فرمایید.

- گرفتن هرنوع عكس و يا فيلمبرداري از اماكن بيمارستان ممنوع مي باشد.

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 
          
 
                      مسئولين واحدها
 
 

عناوین شغلی

اسامی

مسئول اموراداري

پرويز ملك زاده تركماني

مسئول حسابداری

سيدحسين مهدي پور

مسئول کارگزینی

جوادفيروزي

مسئول دبیرخانه

عذرا گلعذار

مسئول خدمات عمومی

لطف اله ضابطيان

مسئول اموال

كورش خوش قدم

مسئول انبار

عباس كرمي

مسئول فناوری اطلاعات

طیبه کاری

مسئول آزمایشگاه

دکترسعیده صباغ

مسئول داروخانه

دکترمرضیه بیات

مسئول پذيرش و مدارک پزشکی

فهيمه گلمكاني

مسئول مددکاری

علی هنرمند

مسئول رادیولوژی

عبداله مرادي

مسئول اتاق عمل

عباس ظريف تربت زاده

سوپروايزرآموزشي

فاطمه گلقندشتي

سوپروایزربالینی

محمدحسين نام آور

سوپروایزر

فاطمه جلال

سوپروایزر

محمدحسن آبادي

سوپروایزر

لطف اله ضابطيان

سوپروايزر

عاليه بهرامي زاده

سرپرستاربخش سوانح1

رضاحسين زاده

سرپرستار بخش سوانح 2

مهدي خسروي خضري

سرپرستار ICU

فاطمه اسماعيلي

سرپرستار بخش جراحي اعصاب

فروغ فارقي

سرپرستار اورژانس

اعظم مجردنيا

سرپرستاربخش جراحي عمومي

آسيه عابديان

سرپرستاربخش داخلي واعصاب

اصغر رضايي ازغند

مسئول بهداشت محيط

مسلم رضوي نژاد

مسئول روابط عمومي

عليرضا قوامي

مسئول تغذيه

محمدآزادي

مسئول تاسیسات

زلفعلي تيموري

مسئول انتظامات

آقای صميمي

 

 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

تست
 
 

 
تاريخچه
چارت سازماني
مقررات داخلي
مسئولين واحدها
 
 
 
 
 
 
اخبارداخلي

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

 خانم بیدگل روابط عمومی بیمارستان طالقانی مشهد

 

           
   
  نام مسئول : تکتم بیدگل   
 
  ایمیل: bidgolt3[at] mums.ac.ir
 
  تلفن : 05135423970
 
  داخلی: 220
     
           
 

 

شرح وظایف

 الف) برنامه ریزی

1) عدم اشتغال در ساعت اداری به اموری غیر از روابط عمومی

2) تهیه برنامه عملیاتی فعالیت های روابط عمومی واحد به صورت ماهانه و سالانه و ...

3) تهیه گزارش و عملکرد ماهانه روابط عمومی و ارائه به مدیر واحد و روابط عمومی دانشگاه

4) شرکت فعال در جلسات مدیر و مسئولان واحد مربوطه

5) تلاش براي ارتقاء دانش و مهارت روابط عمومی از طریق شرکت در دورهای آموزشی و استفاده از مطالب اینترنت و ...

6) تلاش و حرکت به سوی روابط عمومی الکترونیک با بکارگیری فناوری های نوین

ب) اطلاع رساني

1) اطلاع رساني موضوعات مورد نیاز به کارکنان واحد

2) اطلاع رساني راههاي ارتباط با روابط عمومي دانشگاه از قبيل تلفن گويا 191 ،ايميل ، پيامک به همكاران، ارباب رجوع و سایر سازمانها

3) اطلاع رسانی موفقیت و دستاوردها به مردم و مسئولان منطقه با هماهنگی مدیر واحد

4) انعكاس مستمر موفقيت ها ،دستاوردها و فعاليتهاي واحد به روابط عمومي دانشگاه

5) انعكاس مشكلات و چالشهاي مورد توجه مردم ، کارکنان، مسئولین و رسانه ها در محیط به روابط عمومي دانشگاه

6) تهیه ، تدوین و نظارت بر محتوا و طراحی زیر سایت واحد مربوط

7) درج اخبار متنی و تصویری به صورت روزانه در زیر سایت واحد مربوط

8) نظارت بر غنی سازی و بروز رسانی مطالب علمی در زیر سایت واحد مربوط

9) اطلاع رسانی برگزاری مراسم و برنامه ها به کارکنان واحد از طریق ایمیل یا پيامک

10) جلوگیری و خودداری از موازی کاری در ارسال ایمیل ، تبریک، تسلیت و مناسبت ها برای سایر واحدها

11) معرفی کامل و جامع واحد مربوط به صورت بروشور، پمفلت، سی دی و ارسال به روابط عمومی دانشگاه

12) تهیه کلیپ و فیلم کوتاه آموزشی مانند پیشگیری از بیماریها، سوانح و ...

13) تهیه مطالب بهداشتی، درمانی ، آموزشی ، پژوهشی و ... برای استفاده زيرنويس در سیما و تلویزیونهاي تبليغاتي و سربرگ نامه های اداری

14) تهيه ليستي از شماره تلفن همراه کارکنان واحد براي ارسال پيامک

 ج ) ارتباطات رسانه ای

1) هماهنگي با روابط عمومي دانشگاه براي گرفتن مجوز،مصاحبه يا تهيه خبر توسط خبرنگار از محيط هاي بهداشتي، درماني، آموزشي، پژوهشي، دانشجويي ،غذا و دارو و...

2) هماهنگی با روابط عمومی دانشگاه برای انجام دادن مصاحبه، نشست مطبوعاتی، گزارش مسئولان و کارکنان آن حوزه با رسانه ها

3) همكاري و راهنمایی خبرنگاران رسانه ها برابر فرآیند ( در صورتی که خبرنگار رسانه ها با روابط عمومی دانشگاه برای تهیه خبر یا گزارش از محیط هماهنگی ننموده
، روابط عمومی واحد موظف است ضمن تکریم خبرنگار، تلفنی از روابط عمومی دانشگاه اخذ مجوز نماید و با رئيس يا مدير واحد هماهنگ نمايد.
 

تکنیک ها ی مصاحبه

 آئین نامه روابط عمومی ها

 

 
 

 

 

 
     
     

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

             
     
  نام مسئول : آقای اله وردی اکبری آبجهان

   

            ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 
  تلفن : 05135423970
  داخلی: 329

تلفن مستقیم : 051-35423896


     
     

مسئول حضور و غیاب : خانم عذرا گلعذار

ایمیل : GolozarA1[at]mums.ac.ir

تلفن : 35423970  داخلی 376

 

کارگزین : حمید قربانزاده

ایمیل : gorbanzadeh1[at]mums.ac.ir

تلفن : 35423970  داخلی 395

 

کارگزین :رضا دهباشی طرقدری

ایمیل : DehbashiR2[at]mums.ac.ir

تلفن : 35423970  داخلی 395

   
     

شرح وظایف

شرح وظایف واحد کارگزینی

  1.        تعیین میزان حقوق و مزایای کارکنان  
  2.        احتساب تجربه ، احتساب سنوات ، درج مدرک تحصیلی ، ارتقا شغلی ( طبقه و رتبه )
  3.        مکاتبه با سازمان ها و نهادها  ، ادارات و مدیریت ها و معاونت های دانشگاه ، هسته گزینش ، اداره تخلفات و ...
  4.        ارزشیابی پرسنلی
  5.        تهیه لیست و چک کلیه اقلام پرداختی از جمله اضافه کار ، مسکن ، لباس ، عیدی ، کارانه و ...
  6.        بررسی و ثبت مرخصی های استعلاجی و زایمان ، مکاتبه با سازمان تامین اجتماعی و کمیسیون پزشکی 
  7.        محاسبه اضافه ، کسر کارها ، غیبت ها ، تاخیر و تعجیل در ورود و خروج و ...
  8.        تعیین ساعات موظفی کارکنان براساس آخرین قوانین و مقررات
  9.        صدور کلیه ابلاغات
  10.     انجام امور مربوط به انعقاد قرارداد با پزشکان یا قراردادهای مشاوره
  11.     ثبت مرخصی های استحقاقی و ساعتی و اعلام مانده مرخصی سالیانه
  12.     انجام امور مربوط به مرخصی بدون حقوق ، بازنشستگی ، انفصال ، پایان طرح ،  تمدید طرح ، تمدید پیمان و  ...
  13.     انجام امور مربوط به گزینش
  14.     انجام امور مربوط به محرومیت از مطب ، حق فنی ، حق مدیریت و   ...
  15.     انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان
  16.     اعلام نیاز نیروی طرحی و ضریب کا ، پیمانی و پیگیری تا ورود نیرو
  17.     امور مربوط به نقل و  انتقال کارمندان  ( از درخواست اولیه تا صدور حکم نهایی )
  18.     امور مربوط به دیده بانی منابع انسانی  
  19.     امور مربوط به چارت بیمارستان ، پست های با تصدی و بلاتصدی ، تغییر نام بیمارستان و ...
  20.     امور مربوط به تشویق و تقدیر از کارکنان با تشکیل کمیته مربوطه ، توبیخ ، تذکر خدمتی و ...
  21.     امور مربوط به پیشنهادات کارکنان با تشکیل کمیته مربوطه
  22.     تکمیل سامانه های مرتبط همچون : آواب ، شرکتی ها ، تمام وقتی و ...
  23.     ارائه آمارهای به روز و مدیریتی از وضعیت پزشکان ، پرسنل و ... به مسئولان دانشگاه ، مدیران مرکز و سایر مراجع ذیصلاح
  24.      شرکت در کمیته ها و جلسات اداری و دوره های آموزشی
  25.     اجرای بخشنامه های دانشگاه در حوزه های مختلف منابع انسانی همچون اصلاحیه احکام ، امور ایثارگران ، اتقا بهره وری ، اشعه ، پاس شیر  و  ...
  26.     سایر امور ...