
محتوای آموزشی اورژانس |
صفحه اصلی | پست الکترونیک | العربیه | English
امتیاز کاربران
محتوای آموزشی اورژانس |
امتیاز کاربران
|
|||
حمید محمدپور سمت:مسئول اقتصاد درمان ایمیل:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تلفن: 74- 051-35423970 داخلی: 349 |
|||
|
سعید ساعدی
کارشناس اقتصاد درمان
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن داخلی:240
شرح اقدامات صورت گرفته در راستای برنامه عملیاتی شرح وظایف ابلاغی معاونت درمان اهداف برنامه استراتژیک مرکز در سند چشم انداز پنج ساله برنامه عملیاتی 1401 برای هدف 12 برنامه استراتژیک مرکز ایجاد واحد اقتصاد درمان در چارت جدید بیمارستان پروژه هزینه درآمد بیمارستان در سال 1400 هزینه منفعت پزشکان بیمارستان اصلاح فرآیند ترخیص اصلاح کنترل مالی هزینه و درآمد آمبولانس خصوصی پیگیری کسورات مرکز زیان بابت هتلینگ گزارش کسورات کاهش مصرف کاغذ پیشنهاد خریدتخت همراهی بیمار هزینه اعمال شایع کاهش استرداد وجه گردشگری سلامت مصوبات کمیته اقتصاد درمان و کمیته مشترک با بخش آزمایشگاه و طب کار اعتبارات داشبوردهای مدیریتی |
||
امتیاز کاربران
|
|||
محمود منتظری سمت:مسئول حسابداری درامد ایمیل: MontazeriM١[at]mums.ac.ir تلفن: 74- 051-35423970 داخلی: 349 |
![]() |
||
|
رضا راوه ئی رحیم بیگ کارشناس ترخیص تلفن: 348 |
لیلی نخعی کارشناس رسیدگی به کسورات تلفن 240 |
سعید ساعدی کارشناس اقتصاد درمان این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تلفن داخلی:240
|
||||
|
||||||
داوود کاظمی کارشناس ارسال اسناد تلفن داخلی: 348
نرگس حسنی کارشناس ترخیص تلفن:348 |
فاطمه حسین زاده کارشناس ترخیص تلفن داخلی 348
عاطفه صالحی کارشناس ترخیص تلفن : 348 |
فاطمه اکبری کارشناس ارسال اسناد سرپایی تلفن داخلی:348
مریم پارسا کارشناس ترخیص تلفن : 348
|
||||
شرح وظایف حسابداری درامد : در حسابداری ترخیص : پرونده بیمار پس از انجام کلیه مراحل درمان به حسابداری ترخیص ارجاع داده می شود و در آنجا کل اعمال انجام شده طبق پرونده بیمار و محاسبه و از بیمار دریافت می گردد و درصورت بیمه بودن بیمار فرانشیز )سهم بیمار( دریافت و مدارک جهت دریافت سهم بیمه به سازمان طرف قرارداد ارسال و مبلغ مربوطه از سازمان طرف قرارداد دریافت می گردد. شرح خدمات . 1 کنترل پرونده از نظر نماينده اسناد . .2 تهيه ليست پرونده های ترخيص شده بيماران . .3 کنترل پرونده از نظر مهر وامضاء مربوطه . .4 کنترل پرونده از نظر تسويه حساب داروخانه ،آزمايشگاه ، راديولوژی و غيره . .5 کنترل کدهای عمل جراحی ويزيت ها و مشاوره ها . .6 تحويل پرونده های دارای صورتحساب به واحد صندوق . .7 اجرای دستورالعملها و بخشنامه ها در خصوص نحوه ترخيص بيماران . .8 توجه کامل به مستندات و دستورالعمل های سيستم مديريت کيفيت . .9 انجام ساير امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق . |
||
امتیاز کاربران
امتیاز کاربران
آقایان روحانی،مقدم،ثنایی،افخمی،عابدی
کنترل و مرالبت از زخمهای فشاری (حداقل هفته ای سه روز، و در صورت لزوم)
تعیین محصولات پانسمان بسته به نیاز بیماران(مشاوره با رابط مسئول زخم دانشگاه در صورت لزوم)
درخواست مشاوره و راهنمایی از طریق پرستار و پزشک معالج بیمار در صورت نیاز
ارائه مشاوره و راهنمایی به پرستاران در رابطه با زخم در شیفتهای مدیریتی زخم و یا بقیه شیفتها در صورت نیاز
همکاری با دفتر پرستاری، کارشناس مسئول ایمنی و کارشناس کنترل عفونت ، در نظارت بر حسن اجرای ارزیابی اولیه،
اقدامات پیشگیری و کنترل زخم فشاری
همکاری با دفتر پرستاری، کارشناس مسئول ایمنی و کارشناس کنترل عفونت، در برنامه های آموزش شناخت، پیشگیری،
کنترل و مراقبت از زخم فشاری
پر کردن فرم مدیریت زخم در هر بار پانسمان ، و ارائه ماهانه آمار زخم فشاری بیمارستان به دفتر پرستاری بیمارستان
جهت ارائه به رابط مسئول زخم اداره پرستاری دانشگاه یا اداره درمان متبوع